Sunday 6 March 2011

kepulanganmu ku tunggu..

hah!!
aku ase aku kne bjnak-jnak lagi dengan mende alah nie..xpeler..agpon pasnie aku bukan ade kje nak dbuat pon..mau tiap2 ari aq update blog nyer..da name pon cto@nenek tua..tiap2 ari mau bgosip maa...

dah,,dah...
persetankan benda 2 sume...
entry first aq kali nie aq xtauler nak cter sal ape..tapi tyme tengah syok-syok tekan kekunci phone aq yg aq ase bley di campak dlm kolam 2 tibe-tibe teringat lak 'si dye'...waa...gua bkn nk jiwang first entry nie woo..waa nak cakap pe yang wa rase beb..haha..xsalah asenyer kan..
keh3..

tigabulan+threemonth+duabelasminggu=BUDAK P.L.K.N BALIK!!!

waa..ni ler yang aku tunggu-tunggu selame nie..huhu..ase kesepian aku akan berakhir gak seminggu lg(ceh!!jiwang lak aku ase)
tapi pe aku kesah..nie page aku..suka hati mak bapak mentua nenek aku ar nak cakap ape pon..hah!aku ase dah tiga bulan equal duabelasminggu aku single minggle n triple woo...nak kate best??entah..aku ase same je...naseb baek u msj i taw...u xlpe i...kalau u lupe i..i kunyah u lumat-lumat pastu masok perot!!kenyang i t....auwww....haha..xpe lar..selame awk xda 2 saya ada kawan-kawan..kawan-kawan yang tak jemu layan saya..saya ada iqa+ama+sha+wani+dayah+chot+cho yg temankan saya tiap-tiap malam..xlpe gak kat son..yang slalu mencapap biler gadis-gadis ayu sedang berconference..haha...

hah!
muhammadhaziqabdrahman..
cpatlar balik awk<gaye cam pegi perang ngan orang somalia kat laut antartik 2 >..huhu..awak..saya sentiasa ingat kat awak,,awak???entahler kan..org busy kt sane xpikir pape daa...pikir nak blk dorm n tdo je..kan..kan..tapi saya hope penat mane pon awak,awak still ingat kat saye yer awak..coz saya kat cnie ingat kat awak...
dah-dah geli lak asenyer!!meh aku tunjuk samting..


haa..nie gambar awak tyme ade rambut..


..tapi..


cbe tgk gmbr nie..sorie awak...hehe


haha..nampak x 2???nampak kan..??nampak kan.??.ituler dye biler orang dah kene msok P.L.K.N..kn da kne botak..!!tp yg kat sebelah tu nape xinterframe skali..len kali meh ler skali..mane tau..kite bley bkawan.,,,,ngeh..ngeh..ngeh..ad ati gak nie..wooooo...kawan jew..xlbey2..cik haziq jangan salah paham k..t perang besar mampoos aq...dah..dah..ignore mamat sblh 2..fokus kt bdk boatak nie..huhu..nmpak smart..walopon botak..haha..naseb baek awak botak..!!saye ske..saya ske..mungkin kurang cket lar peminatnyer 2..haha..gaye ngutok ker???x2..jgn salah paham..juz kidding2 je k...kepada mane-mane yang ad ati kat dye nie..rentikanler...kalo nak ase diri 2 kne gigit lumat-lumat..teruskanler...teruskan,,xpe..mmg xkesah pown...ase nak berapi adler..haha..k.lar..pening aq byk2 hurop nie..sory ler..entry nie aq wat coz tringatkn 'si dia'...

neway..how r u looks alike..i still luv u dear!!never say gudbye..
i'm waiting u dis thirteen march k..
~isha 4eva~
~islami&haziq~
~23@18~

No comments:

Post a Comment