Tuesday 10 July 2012

hikhikhik
start dengan gelak. oke. mungkin nampak aku tengah happy sekarang. jam pukul 2.30am,,rumah aku memang sunyi giler. sebenarnyer takde idea pun entry kali nie. saje nak cakap sorang sorang. . 


result upu .
tu la yang aku duk tunggu tunggu sekarang nie, sekarang da masuk Julai. ade yang kate result keluar 13 or 14 Julai nie. rase tu tak yah nak cakapla kan. rase nak terkeluar jantung ! *oke tu memang over. .


aku harap mereka dah tempatkan aku kat institusi yang aku mohon. harap jangan campak saya jauh jauh TUAN

   



insyaAllah...


 pape hal pun aku tunggu je result kuar t. aku kena get ready n redha walau pe pon yang aku dapat. belum tentu lagi aku sempat atau tak sambung study sampai habis,, 

islami.. ingat.. rezeki ade kat mane mane. jangan takut my dear. . bersyukur dengan pe yang kamu dapat nanti. 

Ya Allah. berikanlah kesudahan yang baik kepada hambamu ni Ya Allah. sesungguhnya ape yang kau berikan adalah yang terbaik untukku. permudahkanlah urusan ku sebelum aku menghadapmu Ya Rabbi. sesungguhnya  aku berserah atas apa yang tertulis untukku. Aminn ya rabbal alamin.


isk.isk isk. 
ending dengan air mata. *tetibe. kbai. jam 3.00 a.m

No comments:

Post a Comment