Thursday 12 May 2011

assalamualaikum...

ok..da lme aq tak share someting kt blog aq nieh..
lately..aq ase down gler..tak tau npe,,mungkin pada zahirnyer aq nmpk cool..boleh hu ha..hu haa mcm nnek kebayan meroyan kt tepi jalan suh beli pisang goreng dye yg hooottttt tu.....err..tidak...aq takde la smpai jd seperti beliau ok...

hmmm....ok...dsebabkan skarang tgh kecoh org nak smbung blaja pas berbulan lmenyer mnebalkan perot bg kasi lipat banyak2...aku pon naklar share samting ngan korang...eeerr..bkn sal perot aq k..nie sal perjalanan idup aq pasnie..

emmm...setelah kesekian lmenyer kacewa coz tak dapat inteview maktab aritu...sekarang btambah pulok ksedihan aq coz xdapat upu..urrgghhh!!!kos yang aku mintak sume orang tu x terima..pe la sgt kalo selitkan aq kt celah mne2 pon..oritee jugak 2..!!!!!ok..nie statement aku tyme aq kacewa k...err...mgkin aku xsedar yang result aku nie xsesuai tok kos yg aku apply...well..aq xkesah pon sal u 2 coz tyme result upu 2 kuar pon aq wat bodo jew..x cam matrik..aku ase eager je nk tau dpt o x...emm..mgkin Allah bagi aku ketenangan awal2 coz xnak aq tibe-tibe ilang aq g gunung carik batu besar soh telan aq cam cter 'batu belah batu bertabgkup coz kempunan xdapat pe yang aku nak..perrgghhh!!terbaek dr ladang klo aq wat cmtoo..
mau p.cik hizam ngn m.cik azimah xdapat carik aq..bermulalar kesah dongeng yang aq cipta sendiri..waa..boley jd lagenda nie klo aku bwat...biarkan sejarah berulang..haha..

k2..lpas dpikir-pikir...korek idong kasi calit sne cni<bkn keja aq..nie keja bdk ujung kampung aq> rupe-rupenyer aku ad lagi satu peluang lagi..er..bkn fom six or kolej2 swasta yang anak millionare boley masok 2..2 soh bpak aq tanam sawit cam sime darby too baru ler mau kot..ntah bler ler gamaknyer ea bpak aq ley jd milionare...fuhh!!best siot!!udoh..lpekn..t bio aq yg jd milionare..berangan2..ok..ad da wat kputusan..xd tmpt len yg aq ley pg pasnie..soo..matriks jd keutamaan aq..ingt kn dptler jaoh2..ghope-ghopenyer perak jgk aq dpt..huh!! xbkembang aq.perak je la aq dok balajo..jgn pasnie aq pnyer u kt perak udoh..xlarat aq nk gelak trbahak2 smpe kuar air mate darah sgala..
ok..wat mse skarang nie aq xtau lar boley ke idak bwk subjek nie..gler kaw..'SAINS HAYAT' abes hayat aq kt cnie..pecah kpale dowh..blajo laju..tertinggal ckit..mampuih aq!!tapi bler aq dgr someone ckp 'rezeki kte kat situ' k..aq trima jgk dgn ikhlas..even aq ase takot giler nak amek bnd nie..aq kne kuat!!aq kne terima cabaran nieh!!haha..tapi klo ad tawaran yg ok..aq kuar jgk..kui3...
hah...xd bnd la aq nk share papepon..aq juz nk ckp pasni aq sambong kt matrik k..

KOLEJ MATRIKULASI PERAK.
SAINS HAYAT..err,,aq nk akaun...tolong aku...
ala..aq nk gtau pon coz korang toksah tnyer aq da...maleh teman nk mnjawabnyer..

k ler..mau chow..agk bosan entry kali nie..coz aq mls ya amat sgt..daa!!

No comments:

Post a Comment